E f H 1 3 5

E f H 1 3 5

E f H 1 3 5
E f H 1 3 5

E f H 1 3 5

E f H 1 3 5

شاهنامه فردوسی را به تلفن هوشمند خود بیاورید + دانلود



فردوسی، بزرگ مردی است از دیار پارس که سی سال از عمرش را برای کتابی ارزشمند صرف کرد. مردی که با گفتار حماسی‌اش لرزه بر دل شاه می‌انداخت.

 
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حکیم ابوالقاسم فردوسی از سخن سرایان نامی ایران و سراینده شاهنامه حماسه ملی ایران است. وی در سال 329 هجری در طبران طوس دیده به جهان گشود. پدرش از دهقانان طوس بود که ثروت و جایگاه خاصی داشت. فردوسی به خواندن داستان و تاریخ اطلاعات مربوط به گذشته ایران عشق می‌ورزید. همین علاقه به داستان‌های کهن بود که او را به فکر انداخت تا شاهنامه را به نظم در آورد.
شاهنامه کتابی است که پر از داستان رستم و زال و سیمرغ، داستان مردمانی که اولین امپراتوری را ساختند. داستانی از ایران، سرزمینی که به دست شیر مردان از گزند دشمن بر امان بود. داستان کاوه و درفشش... داستان یک انقلاب، جنگ و شورش و کمانی که سرنوشت ایران را رقم زد، داستان زنانی که مردانه شمشیر می‌زند، داستان سهراب و آن عشق و آن خنجر، داستان نابرادری‌ها... همه اینها یکجا در یک مجموعه نفیس گردآوری شده است که می‌توانید دانلود کنید. ناگفته نماند که این نرم افزار با پرداخت درون‌برنامه‌ای است، اما بخش‌هایی از نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده است.

 • تصاویر محیط برنامه

           




• حجم: 7.60 مگابایت
 • نسخه: 1
 • اجرا در: اندروید 2.3 وبالاتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد